27 april 2008

MTB TT Lys-les-Lannoy (Fr) - 27/04/2008

Deze morgen werd ik wakker met een houten kop
mijn benen waren moeilijk te gebruiken
en achter in mijn hersenpan hoorde ik zeker geen vogels fluiten
maar hopsafaldera ik ging weer biken


mijn maag was onzeker en ik greep al naar een beker (koffie)

om deze jongen in Frankrijk te krijgen

en achter in mijn oren kon ik een krekel horen

van hopsafaldera wat een gevoel


Enfin, ik voelde me niet al te goed deze morgen, maar toch ging ik samen met NiKolumbus, de bekende ontdekkingsreiziger, naar la Douce France, meer bepaald Le Nord. We zagen heel veel racefietsen en dachten eerst fout te zijn, maar daar zagen we de eerste MTB's. We waren dan toch juist.


Ingeschreven en vijf minuten later gingen we op weg. Een bochtje en daar gingen we al off-road. Achthonderd meter later trapte ik plots in het ijle. Freehub sloeg niet meer aan. Plots toch weer en daar gingen we nog eens. Jammer genoeg ging het weer fout op de volgende strook met een beetje gedaver.

NiKolumbus duwde me dan maar terug naar het startpunt, waar we met vijf kilometer op de teller al terug aankwamen... Ons broodje en drankje geclaimd en terug naar Belgie...
Dju toch.

Geen opmerkingen: